Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Asociace pro mezinárodní otázky

Vyberte si z aktuálních projektů:

Zavřít

Aktuálně:

Přidejte se k nám! Hledáme projektového administrátora / administrátorku!

Německá média v supervolebním roce 2017. Vybrané trendy sledovanosti a důvěryhodnosti

Zuzana Lizcová Zuzana Lizcová / Ed. 26. 4. 2017

Německý mediální trh patří k největším a nejrozvinutějším na světě. Svoboda mínění a tisku a neexistence cenzury jsou zakotveny hned v pátém paragrafu německé ústavy.

Briefing paper Zuzany Lizcové sleduje trendy v oblasti dosahu německých médií a zabývá se také tím, jak němečtí občané hodnotí jejich důvěryhodnost v době, kdy zemi čekají důležité parlamentní volby.

Briefing paper byl vypracován díky podpoře Friedrich Naumann Foundation.

BRIEFING PAPER Ke stažení

Tagy
Tagy
Německo 480
volby 1347
LÍBIL SE VÁM ČLÁNEK? DEJTE NÁM TO VĚDĚT.
Odesláno, děkujeme.
Máte na srdci ještě něco? Sem s tím!
  • Vyplňte prosím všechna pole. Doplňte prosím zvýrazněné položky. Stala se chyba. Kontaktujte nás prosím na info@amo.cz
Odebírejte naše novinky: