Seminář pro 30 ukrajinských přednášejících ve Lvově

Ukrajinští přednášející kateder žurnalistiky a mediální studií se ve dnech 8. a 9. června 2024 zúčastnili prezenčního kurzu „Tři důležité faktory v praxi úspěšných médií: management, marketing, monetizace“ ve Lvově. Účastníci reprezentovali univerzity z Kyjeva, Lvova, Záporoží, Dněpra, Ivano-Frankivska, Ternopilu, Charkova, Sum, Oděsy i Mykolajiva.
Lektorka semináře, digitální ředitelka Národní asociace médií a lektorka řady kurů v oblasti digitálních médií Nataliya Bednarska, hovořila o managementu, marketingu, konvergenci a digitalizaci v médiích, specificích sociálních médií a věnovala i pozornost umělé inteligenci, včetně GPT chatu a Midjourny.
Účastníci školení si získané poznatky vyzkoušeli v praxi, když v malých týmech navrhovali modely redakční politiky různých typů médií nebo způsoby propagace obsahu.
Na závěr akce obdrželi všichni účastníci certifikáty, které předala Tetyana Lebedeva, mediální expertka a členka Komise pro novinářskou etiku.
Vedle získaných poznatků účastníci kurzu oceňovali možnost prezenčního setkání s kolegy a well-beingový rozměr celé akce.