Asociace pro mezinárodní otázky (AMO) hledá PROVOZNÍHO KOORDINÁTORA / PROVOZNÍ KOORDINÁTORKU

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude zodpovědný/á za hladké zajištění podpůrných provozních procesů organizace, které vedou ke zdárnému uskutečnění našeho poslání v oblasti výzkumu a vzdělávání v oblasti mezinárodních vztahů. Jde zejména o provozní řízení, zajištění chodu kanceláře a řešení denní operativy. Hledáme iniciativního člověka, který má zájem o témata AMO, je organizačně schopný, strukturovaně uvažuje, rád komunikuje s lidmi, baví ho zlepšovat a nastavovat procesy a nebojí se zodpovědnosti.
Náplň
● správa a kontrola smluvních závazků organizace
● nastavování a kontrola interních procesů, včetně doplňování a vytváření interních předpisů
● vedení a aktualizace statutární a jiné provozní dokumentace
● správa, nastavování a zálohování interních systémů (webové a cloudové služby (G suite))
● back office – zajištění chodu kanceláře, údržby a evidence vybavení, komunikace s dodavateli zboží a služeb týkající se kanceláře
● správa datové schránky
● vedení administrativy související s přijímáním a odchodem spolupracovníků
● občasná výpomoc na akcích AMO
● komunikace s ředitelem, finanční koordinátorkou a projektovým týmem, podpora koordinátorů při řešení komplikovanějších otázek administrativy projektů
Očekáváme
● praxi a zkušenost s podobnou agendou (minimálně 2 roky)
● ochotu převzít zodpovědnost za svěřenou agendu a věnovat se jí naplno
● smysl pro strukturovanou a systematickou práci vyžadující preciznost
● dobré komunikační schopnosti, trpělivost s kolegy, kteří pracují externě nebo jako dobrovolníci
● „can-do, will-do“ přístup
● odolnost vůči stresu a práci pod časovým tlakem
● alespoň komunikační znalost angličtiny
● zájem o dlouhodobou spolupráci (minimálně na jeden rok, ideálně déle)
● zkušenost s prací v neziskovém sektoru výhodou
Nabízíme
● možnost podílet se na směřování etablované neziskové organizace
● rozmanitou a smysluplnou práci se společenským dopadem
● prostor pro uplatnění vlastních nápadů a zlepšováků
● atmosféru mladého a přátelského kolektivu
● příležitost potkat se se zajímavými lidmi
● úvazek 0,6 – 0,8 dle dohody.
● ohodnocení odpovídající neziskovému sektoru v závislosti na dosavadních zkušenostech
● kancelář v centru Prahy (5 minut od I. P. Pavlova, Karlova nebo Václavského náměstí)
● nástup v březnu
Pro zájemce
Pokud vás uvedená pracovní pozice láká, pošlete prosím následující materiály řediteli Výzkumného centra AMO Vítu Dostálovi na adresu vit.dostal@amo.cz:
● strukturovaný životopis (max. 2 A4)
● krátký motivační dopis s uvedením, o jakou výši úvazku máte zájem (stačí v těle e-mailu)
● kontakty (jméno a telefon) na dvě osoby, které mohou poskytnout reference
● souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby výběrového řízení (stačí vyjádření v e-mailu)
Jako předmět e-mailové zprávy prosím uveďte „Provozní koordinátor/ka AMO“. Neúplné přihlášky do výběrového řízení nebudou dále zpracovávány. V případě otázek se ozvěte naší ředitelce. Uzávěrka přihlášek je do neděle 21. února. Kontaktovat budeme pouze uchazeče a uchazečky, kteří*é postoupí do druhého kola výběrového řízení, a to do 23. února. Děkujeme za pochopení.
O nás
AMO je nevládní nezisková organizace založená v roce 1997 v Praze. Jsme předním českým zahraničně politickým think-tankem a již 26 let pořádáme Pražský studentský summit. Naše aktivity se postupně rozšířily také na programy podporující rozvoj občanské společnosti, zvyšování občanských kompetencí mladých, předávání zkušeností z české transformace do zahraničí a propojování mladých profesionálů z různých odvětví. Svou prací přispíváme ke vzdělané a otevřené společnosti založené na toleranci a vzájemném porozumění. Více o nás naleznete na www.amo.cz.
Těšíme se na vaše odpovědi!